« 9A | Main | Hoboken散歩 »

March 10, 2006

アトランタ出張

atlanta1My first visit to Atlanta.

 出張でアトランタへ行きました。生まれてはじめてです♪アテンドがメインの仕事で、初めての土地ってことで結構大変でした。でも暖かかったし、既に花が咲いていて気持ちが良かったです。
 最近よくよく止まるところはHilton系列のHampton Inn。朝食は簡単なContinental Breakfastが付いているので嬉しいヾ(@⌒¬⌒@)ノ そしてHampton Innは全国的に新築したらしくて、どこも清潔感があるのも嬉しい&安心☆ここには外にプールがあるようでしたが、まだ早すぎっすね(汗
 アトランタは結局24時間くらいいた程度だったのでほとんど見ることができませんでしたが、NJと比べても道がきれいだったり、ビルも新しいのが多く素敵でした。南部の都会と言った感じでしょうかね
atlanta3
会社の駐車場。暖かかったです♪

atlanta2
とりあえず雰囲気だけでもー。ホテルの室内

|

« 9A | Main | Hoboken散歩 »

NJ生活」カテゴリの記事

Comments

I don't know if you remember me but I go way back from the KONY times.
Next time you are in ATL you should either let me or Masaru know.
We both live down here.

Posted by: Kana | March 17, 2006 at 10:04 AM

I do remember you all! I didn't know you guys were there in AL. I will definately mail you through mixi before I go there. Thanks letting me know about that!
-yusuke

Posted by: たまりっひ | March 19, 2006 at 09:56 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



« 9A | Main | Hoboken散歩 »