« BiCE NYC | Main | ユニクロのプレゼンスの凄さ »

October 01, 2006

The Guardian

The_guardian02Today we when to see a new movie "The Guardian". It was good movie starring Kevin Costner and Ashton Kutcher. I liked it pretty much but I felt it was really like Japanese movice "Umizaru". Well, I don't care, as long it is good.

 「The Guardian」という映画を観てました。前から結構気になっていた映画でした。と言うのも、僕は日本の映画&ドラマである「海猿」ファンで、この The Guardian はアメリカの海上保安庁である US Coast Guard のストーリーだからだ♪

 内容は結構良かったと思います。海猿の1とドラマの一部をあわせたような内容ですが、真相といったらいいのでしょうかタイトルの内容につながるところは異なりました。アメリカのコメンテーターからはCランクらしいですが、まぁ個人的には好きだったかなーと。少し暗い雰囲気な映画ですが・・・。日本では公開するのだろうか??パクリと言えばパクリですが

|

« BiCE NYC | Main | ユニクロのプレゼンスの凄さ »

NJ生活」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/42980/12121975

Listed below are links to weblogs that reference The Guardian:

« BiCE NYC | Main | ユニクロのプレゼンスの凄さ »