« Holloween Party & Birthday Party | Main | After Thanksgiving Sale »

November 05, 2006

NYC Marathon

Nyc_marathon_01Sorry for long delay for the updating... I have been in many hecktic days, got to take some certifications, more business trip, and psp. Well the last issue is not really a good one but it was one of my favorites.

ということで長らく怠っていたブログをさかのぼって記入しようかと思います。。。とりあえずデジカメのデータをたどって作るとしましょう・・・

 11月5日にNYCマラソンがありました。これ、実は僕のクライミング師匠が出てたんですよ。なので応援しに行きました。当日は結構寒くて(暖冬である1月より寒いやん!)、おまけにトイレがないものだから、観客である自分は寒さとトイレとの戦いでした(;・∀・) でも走っている師匠は42km・・・すごいよなぁ
 応援するのも2回会える場所を選んだ。一度Uターンらしきものをするので、それを狙うという仕組み♪
 一応師匠は右足かな(?)を痛めてたのですが、完走しました。3時間20分かな、目標からは少し離れているけど、完走したということが名誉ですよねー

 ちなみにトップの写真は男性のトップランナーたちなのですが、アフリカンアメリカンの人が多く、まるであのグループだけはサバンナを突進している猛獣のようでした・・・パワーが違いますねΣ(・ε・;)

|

« Holloween Party & Birthday Party | Main | After Thanksgiving Sale »

NJ生活」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/42980/13336856

Listed below are links to weblogs that reference NYC Marathon:

« Holloween Party & Birthday Party | Main | After Thanksgiving Sale »