« 捕まっちゃいました | Main | スノボ → すき焼き »

February 07, 2007

Columbus, OH

Columbus01
I have been on road for business trip quite often these days, especially to Ohio. I go there for one week and travel within the state. So I would go to Cleveland, Columbus, Mansfield, Youngstown, Toledo, and Akron. For this trip, I started from Indianapolis and reached to Ohio. It was right after Indianapolis Colts won the Super Bowl so I thought it would be interesting but I guess the crowd there was very quiet... So I moved from Indianapolis to Columbus and it was snowing bad.... The photo is from my hotel room and Columbus was all covered with snow :( I hate being in a lake effect area for business trip... I have to tell you, that week was veeeeeeeery long. I got to go there next week as well, and it will be hell as well.

 最近は Ohio 州への出張が多いです。行くとなったら1週間くらい行きます。と言うのも、NYから近いのにもかかわらずフライトの値段が California へ行くくらい高いからです(´ヘ`;) 1週間となると、さすがに一つの街ではもったいないので、Cleveland、Columbus、Mansfield、Youngstown、Toledo、Akron などレンタカーで移動して点々とします。いっちゃなんですが、結構田舎です。ドライブしてても畑、畑、畑、畑、火田 つД`)・゚・。・゚゚・*:.。..。.:*・゚

 そしてまたもや1週間出張が入りました。今回は Super Bowl で優勝したお隣の州にある Indianapolis からスタートして Ohio に入ると言うコース。つーか真冬+Lake Effect と言う最悪コースです!案の定、Indianapolis から大雪がスタートし、翌日の移動は最悪でした。Columbus, OH に着いたときは写真の通りですた・・・着いたら、お客さんとこで明日のプレゼン準備だしで、少し苗入ってました(´A`)ナエェ 後はホテルと近くのレストランで食事。なんだか寂しい感じですた(;´д`)トホホ

|

« 捕まっちゃいました | Main | スノボ → すき焼き »

NJ生活」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/42980/13925997

Listed below are links to weblogs that reference Columbus, OH:

« 捕まっちゃいました | Main | スノボ → すき焼き »