« 車修理に惨敗 | Main | Gravity Brawl 2007 に参加しました »

February 25, 2007

P&G House Party

Pg_houseP&G's House Party

P wanted to know how to make California Roll so we went over to their house and demonstrated how to make sushi. Also in return, we learned how to make Spanish Omlett. It was quite a great experience to me.
Btwy, we had too much drink of beers and martinis this day and got drunk + hang over. Me? I did not get any hang over, hahaha.

 今日は(ってずいぶん前ですが)、P&Gの家に行ってカリフォルニアロールのデモンストレーションをしてきました。彼ら、3月にスペインに帰るらしく、家族に作ってあげたいということで教えに行くことになってました。ついでにですが、我々もスパニッシュオムレツを教えてもらいました。

 えーっと、結局ですが、マティーニとビールの飲みすぎで大分酔っ払い大変でした。おまけに帰るときには雪降ってるしで危なかったです(・Θ・;)アセアセ…

|

« 車修理に惨敗 | Main | Gravity Brawl 2007 に参加しました »

NJ生活」カテゴリの記事

Comments

Hmm, I see empty glasses, empty bottles and a obviously drunk woman, that must have been some party!

Posted by: hungryorange | March 20, 2007 at 11:47 AM

Yippi! There you go!
There is a drunk woman having a big fun:)

Posted by: たまりっひ | March 20, 2007 at 10:01 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/42980/14322313

Listed below are links to weblogs that reference P&G House Party:

« 車修理に惨敗 | Main | Gravity Brawl 2007 に参加しました »