« シロサギ | Main | 東海岸の洪水 »

April 13, 2007

New デジカメ

Digital_camera02I have finally changed my digital camera. For long time or I should say only about 2 years, I wanted to have a camera that has the vibration correction. I have thought about buying Panasonic one but decided to go for Sony. It was smaller and was used to see the icons and stuff.
As using this camera with the vibration correction, I thought that the camera has been improving so much that you do not have to have any technic to take good photos. Anybody can take good shots... Well I had to admit, I am not a great photographer; I needed to buy a camera that is full with the great technology... Well, adios to my old camera with will be used by my wife.

 長らく欲しかった手ブレ補正付きのデジカメを買いました。とは言っても最新ものではありません、予算上最新ものは無理ですた。まぁ安かったのでokでつ。7万画素もあるし別にプロでもなんでもないし、とにかく明るく写るデジカメならokということで。パナソニックとソニーで最終的には迷いましたが、パナの方が厚いし、ソニーは前々から使っていてメニューが慣れているので、ソニーのT10にしました。評価はイマイチなところもありましたが、まぁ良いとしまつ。

 L1は少し厚めでしたが細長いのが良かったこともよくありました。でもフラッシュが届かない、明るく写らない、手ブレしやすい、マクロがない、など色々欠点があったのですが、T10はかなり改善されているのでありがたいでっす。これからのうpする写真はT10になるので、よろしう。トップはT10で、下が昔のL1
Digital_camera01


|

« シロサギ | Main | 東海岸の洪水 »

NJ生活」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/42980/14671406

Listed below are links to weblogs that reference New デジカメ:

« シロサギ | Main | 東海岸の洪水 »