« BPUMP2へ行ってみた | Main | 久しぶりのルート »

January 10, 2008

ヘルシアウォーターがおいしい

Healthya I recently bought this "healthya" and the taste was great with grapefruit taste. This product is good because of its nutrition; it has a lot of catechin in to it. Catchin is usually in Chinese tea and Japanese tea and helps disolve or helps stop absorption of saturated fat. I guess it is good for lowering or maintaining body fat percentage. Well, I guess I don't have to drink it but I just felt like it...

 ヘルシアウォーター飲んでみました。普通のヘルシアは本当に濃いお茶って感じで抵抗が少しありますが、このヘルシアウォーターはグレープフルーツ味でおいしいかったです。でもやっぱりヘルシアの魅力はカテキンなんでしょうね。体脂肪率を下げることはきっと大変なんでしょうが、油の吸収量を下げてくれそうなので嬉しいですねぇ(・ω・)
 この前、実家の体脂肪率を図れる体重計に乗ったら食後で5.6%でしたが、あれ絶対間違ってるよ(笑) いくらなんでも6%以下って脂肪なしじゃんwww もっと登れるはずじゃん!まぁとりあえず低そうだってことが分かったので一安心です( ´o`)フゥー

 PS:週末の土曜日は御嶽エリアは雨だそうで(´;ェ;`)ウゥ・・・
 PPS: ジョジョが見えるのは気にしないで下さい(笑)

|

« BPUMP2へ行ってみた | Main | 久しぶりのルート »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

Comments

私の脂肪もらってください(笑)
週末どこも天気悪いんですねー。
あーやだやだ。

Posted by: もえぞー | January 10, 2008 at 09:49 PM

もえさん>
え、なさそうでしたよー
まだ明日の天気が良くなることを祈ってます(笑)
ナムー

Posted by: たまりっひ | January 11, 2008 at 07:27 AM

いやぁ、普通にJojoが気になりました。
体脂肪6%以下なら、Jojo的な決めポーズがとれるよね(笑

Posted by: Mick | January 11, 2008 at 08:41 PM

デッドエンドで見た上半身は6%前後ってカンジでしたね。
そこにシビれるあこがれるゥ!

Posted by: gen | January 11, 2008 at 09:14 PM

You know what happens when skinny people eat too much catechin, right? They get FAT.

Posted by: Darth | January 11, 2008 at 10:57 PM

And you know what happens when FAT people try to climb? They, they... FALL!!!

Posted by: HO | January 11, 2008 at 11:53 PM

Darth&Ho>
I think I don't need any catechin right?:)

Mickさん>
Jojo立ちがノーマルスタンスです(笑)

genさん>
細いのもいいかもですがやはり登れるようになりたい!

Posted by: たまりっひ | January 13, 2008 at 07:24 AM

I don't know about that catechin sh*t... but what you want is this http://www.dpsnutrition.net/get_item_lb169.htm

I use it and it offers extended power endurance so it's perfect for sport and bouldering. I feel a difference. Probably bad for your kidneys or liver but hey you gotta make some sacrifices when you're old like me.

Posted by: Mr. Choad | January 13, 2008 at 10:14 AM

俺も普通にJoJoが気になった!!

そして久しぶりに意味の分かるブログだ! と思った矢先にまた意味不明ブログ!!!w

山登りの記事はわからんとです!!w

Posted by: Nao Kurokawa | January 13, 2008 at 06:58 PM

Mr. Choad>
You are rihgt... I need some muscle or I need beef!!!! Beefs are expensive here:( Oh well, catchin will only work for the fat anyway. I liked the package pic of the bottle.

Nao Kurokawaさん>
おおおおおお、めずらしいコメントに載ったですね!写真はしかも11巻とか、かなりマニアックなところが載ってますね(笑)

Posted by: たまりっひ | January 14, 2008 at 07:29 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



« BPUMP2へ行ってみた | Main | 久しぶりのルート »