« 超残業の翌日の朝 | Main | 東京で雪降ったでー »

January 22, 2008

クライミングしてる人が載ってる看板

Kanban Nothing special. I found this ad in Tokyo area with someone climbing. I think the ad says "Gain Independence". Gain independence.... I do agree that outside climbing does get you independent after leaving the house, hahaha.

看板にクライマーが?最近、リポDでもクライミングが出てますが、認知度が上がってるんでしょうかね?「独立をつかめ」、メッセージがどうリンクするのかわかりませんがとりあえずショット写しました。携帯なのでイマイチでしたが・・・

|

« 超残業の翌日の朝 | Main | 東京で雪降ったでー »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

Comments

アハハハ、ほんとだ、写真とコピーが全然合ってないですね。(笑)
写真どおりに行けば「独立にぶら下がれ!!」

一気に他力本願的になっちゃっちゃ。

Posted by: satomix | January 25, 2008 at 12:18 AM

satomixさん>
登ってる人には何だかちょっと変な感じですよねー(笑)
独立をつかんだら落ちたら危険ですお!!!
誰かビレイしてーみたいな

Posted by: たまりっひ | January 27, 2008 at 06:42 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



« 超残業の翌日の朝 | Main | 東京で雪降ったでー »