« またもや御嶽 | Main | NJ出張 »

February 03, 2008

Isaraへ行く

Isara01 My friend who I met in Mitake took me to his home ground gym "Isara" at Kichijoji. He told me that the holds will be changed the next day so many people will be coming over but seems like there weren't so many in the morning. The gym is not so big but it was tall for bouldering. Quite fun:) There were little bit of mantle area which is very rare in Japan.
Oh, by the way, it was snowing heavily...

 今日はIsara(吉祥寺)へ行きました。御嶽で出会った飲み仲間、いや飲みが好きなクライマーがどーしてもホームジムに来てくれということだったので吉祥寺まで遠征しにいきました。ここ、2階建てなんですが吹き抜けでボルダリングも2階くらいの高さがありなかなかスリルがあって楽しい。フェース、かなりのかぶり、うすかぶり、かぶりからマントルという約4つの壁がある。なかなか色々やりがいがあって楽しい。ムーヴもPUMPとは違うのがあったりで新鮮だった。
Isara02

 しかし、ああーー。仕事があるのが欝ですなぁ。出張も急に決まったし登ってる暇はあまりないのだが・・・まぁしょがない、クライミングは楽しいし♪

|

« またもや御嶽 | Main | NJ出張 »

クライミング:ジム」カテゴリの記事

Comments

I love the signage. The holds look like skittles. You're going gym-crazy! All that chalk and plastic will cause brain damage.

Posted by: RedRocker | February 12, 2008 at 12:50 AM

『飲みが好きなクライマー』ではありません
『クライミングはたしなみ程度の飲んべえ』が正解!(笑)

Posted by: J | February 19, 2008 at 12:52 AM

RedRocker>
Next time in US, I will go to Vegas man! No more plastic crap.

Jさん>
『クライミングはたしなみ程度の飲んべえ』が確かに正解ですね!むむ、僕も実はそうなんだろうか…(笑)

Posted by: たまりっひ | February 24, 2008 at 06:58 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



« またもや御嶽 | Main | NJ出張 »