« 初の小川山で芋掘り収穫祭 | Main | 長らくサボって申し訳ありませんでした »

May 17, 2008

エイハブ船長(1級)を登った

Finished Eihabu Sencho (1 Kyu). This is one of the top famous 1 Kyu in Japan or a standard 1 Kyu for Japanese Grading System. The crooks are when you get the right hand sloper and the topout. The key for shorter people are the kneeing at the top which is super scary... But oh well, I have done this route so I will be free in Ogawayama:)

 小川山にあるエイハブ船長(1級)を登り切りました。とりあえず1番目の目標だったのほっとしました。みんなの声援に感動です。スポットしてくれた方を含めて皆ありがとう。゚(゚´Д`゚)゚。


↑エイハブ船長(1級)を完登

|

« 初の小川山で芋掘り収穫祭 | Main | 長らくサボって申し訳ありませんでした »

クライミング:小川山」カテゴリの記事

Comments

いつの間に!
おめでとう!次は田嶋ハング?

Posted by: gen | May 19, 2008 at 07:15 AM

Sweet. So is that v5-v6? You're getting stronger!

Posted by: Darth | May 19, 2008 at 09:51 AM

Darth>
I would say V4...
My next tries will be V5/6 :)

genさん>
今度は田嶋さんやりますよ~
苦手だったテイクオフも克服しましたし♪

Posted by: たまりっひ | May 19, 2008 at 08:41 PM

I just watched your video again. Did you use your knee at the end? The new blog looks fresh. Bigger videos=happy01

Posted by: Darth | May 20, 2008 at 08:03 PM

Darth>

The knee is the key man! Scary as hell:(

Posted by: たまりっひ | May 20, 2008 at 08:44 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



« 初の小川山で芋掘り収穫祭 | Main | 長らくサボって申し訳ありませんでした »