« ブログトップを一新しました | Main | 焼き鳥ウマイ! »

May 21, 2008

限定版のヘルシアウォーター

Healthya02 Since I got back from US, I have been trying to drink this Healthya Water, which contains many catechin, which supposively works on burning your fat. It usually contains heavily in Japanese tea but when we try to gain catechin from tea, it is very bitter.... So that is why I drink from Healthya Water:) Today I found a new taste of acerola and was a limited edition. Taste was okay but I would hoped it had more Vitamin C in it, otherwise the sale would boost. Oh well, it will only be a limited edition so we won't see it soon...

 普段からヘルシアウォーターをよく飲んでます。会社の人からは「痩せてるからいらないじゃない~」って言われますが、これもクライミングのため(?)と思って飲んでます。30歳も近いし、「30歳超えたら太るよ~」とか言われているので悔しいし、がむばります。

 そうそう、たまたま普段は寄らないコンビニに行ったら限定版でアセロラ味のヘルシアウォーターがおいてあったので早速買ってみた!お味は、薄味のアセロラですが美味しい♪カロリーとかは普通のと一緒だった。せっかくアセロラなのでビタミンCでもたっぷり入れてくれれば良いのにぃと思いながらも、飲んでます(;´Д`A ```

|

« ブログトップを一新しました | Main | 焼き鳥ウマイ! »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

Comments

おっ!!
また日本にいるんですね♪
そのヘルシアウォーターってあんまおいしくなかったですよね?!

Posted by: こなっち | May 21, 2008 at 10:27 PM

All that healthya isn't helping your climbing. Just drink beer and eat potato chips instead!

Posted by: Darth | May 21, 2008 at 11:27 PM

Darth>
I agree but I am drinking enough beer:)

こなっちさん>
おお、久しぶり!コメントありがとう♪
日本にいますよ~♪まぁまぁの味かなぁって思いました。ちょっとアセロラ味としたら薄いよね(汗

Posted by: たまりっひ | May 22, 2008 at 09:07 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



« ブログトップを一新しました | Main | 焼き鳥ウマイ! »