« シーサー職人と会いましたぁ | Main | Nikon D90:Nikon D90 にしたっ(・∀・) »

October 31, 2008

やぎ料理をたらふく食った@沖縄

Yagi01 We've eaten goal meat in Okinawa; it was my first experience to eat goat meat. Well, it smells like lamb meat but they are more fatty than lambs. The restaurant served also in raw meat with variety of parts.
What was funny was that the cook served many free plates resulting us to be ober full. Also cook was very funny + busy as hell:) Any way I would like to go there again. Thanks for M for introducing us the restaurant.

 やぎ料理を食べに行きました。かなーりくさいけどうまかったです!やぎ汁、やぎたま刺し、やぎ刺し、などなど。。。やぎ汁はかなり難易度が高いらしく、いやくさいらしく、結構きついと言う人が多いそうだ。が、鈍な僕は全く動じないので美味いとしか思いませんでした(笑) 刺しはどれもヴェリーグーでしたよ!やぎのたま刺しは数量限定で食えたのは相当ラッキーだったみたいですお!グラシアス!

 そうそう、とにかく女将さんが面白かった。会社の隣の席に座っている人みたいに、いつも声に出さないと忘れてしまう人っぽいみたいで、注文あったらひたすら声に出して言ってました。ぶつぶつじゃなくて、かなり聞こえる声で(笑)とにかく雰囲気がよかったし面白かったっす

 あー、書いてて腹減ってきた。ということで飯食ってきます ノシ

Yagi02


|

« シーサー職人と会いましたぁ | Main | Nikon D90:Nikon D90 にしたっ(・∀・) »

クライミング:具志頭」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



« シーサー職人と会いましたぁ | Main | Nikon D90:Nikon D90 にしたっ(・∀・) »