« Pawtuckaway bouldering Aug 06, 2011 | Main | East Marion bouldering Aug 13, 2011 »

August 13, 2011

Long Island winery tour Aug 13, 2011

Dsc_0142 After East Marion beach boulder, we headed to winery in Long Island. We went to 4 winery. Our best were the first 2, Bedell and Lenz. They had great wines and we bought back wines from them.
Palmer was too crowded. We wanted a quiet place to have wine tasting. Peconic Bay, we were just to fatigue, lol.
I don't know the quality of wine very well but I was able to taste the difference from what we drink, which is usually Trader Joe's wine...
We would definitely want to go back to visit some other winery.

 大分前の情報ですが、アップデートします。この前の浜辺のボルダーやった後のワイナリーツアーです。

 今回行ったのはネットのどこかのブログで載ってた情報を元に行きました。行き順も簡単。4つ寄りました。結果的にははじめの2つが良くて、後は良し悪しよりも疲れでもう十分って感じでしたw
1. Bedell Cellars
2. The Lenz Winery
3. Palmer Vinyard
4. Peconic Bay Winery

 Lenzは木造建築な内装でしっとりとした感じでよかった。Gewurztraminerというタイプのワインがあり、それがおいしくて買って帰った。味はライチっぽいと書いてあって、まさしくそのとおりだったのに驚いた。

Dsc_0129
↑Lenz

 Bedell Cellarsはモダンな内装で綺麗だった。外もとても良い感じでしたが、当日は結婚パーティーがあるために早めに閉めてた。Bedell 2010 Viognierを買って帰ったのですが、アプリコットや若いプラム味って書いてあるそのままw 良かった

Dsc_0149
↑Bedell

 Palmer VinyardとPeconic Bay Wineryは疲れで半ば諦め気味だった。Palmerはうるさいイメージがあったし、味は、、、という感じでした。Peconic Bayは味は良かったのですが本当に疲労困憊だったwww

Dsc_0160
↑Palmer Vinyard

Dsc_0171
↑Palmer Vinyardにあった巨大ハイビスカス

Dsc_0176
↑Peconic Bay Wineryでのテースティング

Dsc_0177
↑Peconic Bay Wineryの外観


 まだまだあるワイナリーまた時間をかけていってもいいなぁーと思いました。色々なワインと出会えたのは楽しかった(゚-゚*)(。。*)

|

« Pawtuckaway bouldering Aug 06, 2011 | Main | East Marion bouldering Aug 13, 2011 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



« Pawtuckaway bouldering Aug 06, 2011 | Main | East Marion bouldering Aug 13, 2011 »